Početna Od Yutela do Amerike Jug - Primorac
Jug - Primorac PDF Ispis
(31 ocjena, prosjek: 2.61 od 5)
Od Yutela do Amerike
Autor Goran   
Nedjelja, 06 Prosinca 2009 00:52
    Pošto sam sinoć zalomio (Čvrga dobio sina), neću ić u dužinu. Prve dvije četvrtine ekipe su bile manje više podjednake. Po meni, sve se promjenilo kad je Bošković dobio s pravom zamjene. Jug je proigrao i doslovno uništio Primorca.
   U Juga najbolji su bili Dobud, kojeg niko nije mogao čuvat i Obradović koji je sa 4 gola bio najbolji strijelac. Definitivno, njegova najbolja utakmica sezone.  Frano je bio standardno dobar i slobodno mogu pohvalit i Ivana Sukna koji je zabio 2 lijepa gola te Semana koji je s lijepim golom pokazao da se na njega može računat ove sezone. Obradovala me činjenica da je u igru ušao mladi Ivanković, napravio kontru i zabio lagano. Također je igrao Marko Macan i zamalo zabio sa stative.
    Kod Kotorana su potpuno podbacili Kiss, golman Radić i Azevedo. Kad je Obradović zabio 2 zadnja gola sa 7-8 metara Radić nije uspio ni dignut ruke izvan vode. Zapravo, kad bolje razmislim ne mogu nikoga puno pohvalit u Primorcu jer ipak su europski prvaci i dosta očekujem od njih. Isto bi htio reć da su se ispraksirali sa dodavanjima na drugu stativu jer su zabili tako 4 gola.
    Što se tiče suđenja, na momente je bilo smješno. Sudili su Margeta (slovi da je među 3 najbolja na svijetu ) i Štampalija koji je među 3 najbolja naša suca. Mogo bi nabrajat bar 20 situacija koje su smješne, ali evo, spomenut ću samo dvije. Neki igrač Primorca opucao je na gol i lopta se odbila 2 metra od gola i tu su skočili Obradović i Steinmetz. Paulo je potopio loptu i umjesto da se sudi topljena Štampalija je dosudio peterac. Takvu smiješnu odluku nisam u životu vidio. Druga situacija je bila kad je Jug bio u napadu i Sandro je opucao u blok i lopta mu se vratila nazad. Jug je nastavio igrat 5-6 sekundi sve dok Bebić (kontrolor) nije došao do Margete i reko mu je da je pogriješio, da je istekao napad. Ne znam kako nije vidio da se lopta odbila jer je bilo očigledno. Ovaj se naljutio na njega, ali ga je poslušao i  svirao Jugu kontrafaul. Tada su se digle cijele tribine i Jugova klupa. Ja stvarno mislim da je Bebić jedini na bazenu koji nije dobro vidio. 5 sekundi nakon toga suci su svirali kontra faul Primorcu i tako vratili loptu Jugu. Meni je smiješno da se Bebić diže usred napada i govori sucu da svira kontrafaul Jugu. Žalosno.
    Što se tiče incidenta na tribini, mi smo bili blizu i sve smo vidili. Sve je počelo jer su se 2 navijača Beštija počela naguravat i 1 „cajo“ je uletio i htio odvest jednog navijača van. Ostale Beštije su skočile i htjele obranit prijatelja i onda su naravno ostali „caji“ došli u pomoć. Nije tu bilo nekog velikog fajta. Ne znam točno zašto, ali je jedan naš navijač uletio među njih ko Rambo i počeo se mlatit. U cijelom tom komešanju jedan navijač Beštija uspio se spustit dolje, na bazen sa šalom. Na njega se zaletio predsjednik Hrnić i u maniri jednog zaštitara ga uhvatio za majicu i obuzdao dok pravi zaštitari nisu došli. U tom trenutku sam se posramio što imamo takvog predsjednika. Sramota je da jedan predsjednik velikog kluba, kao što je Jug, ide utjerivat pravdu. Hrniću srami se. Na kraju incidenta 2 navijača su bila pritvorena. Također moram pohvalit navijanje Beštija u početku utakmice. Njihove pjesme su odlične. Na drugom kraju tribine se okupila balica od 30ak „navijača" Juga gdje je prosjek bio 14 godina. Oni su takodjer imali dvije pjesme koje su pjevali. „Ubi Srbina“ i „Jebem vam mater u pičku“. Sramota. Ja bi im zabranio dolazak na utakmice.
    Za 10 dana se igra 2. kolo Eurolige i ove dvije ekipe će se opet nać i odmjerit snage. Siguran sam da će utakmica bit dosta bolja i zanimljivija. Jug sigurno neće pobjedit 7 razlike ko sinoć.
 
10. kolo Jadranske lige
Jug CO – Primorac        14:7 (2:2, 4:3, 5:2, 3:0)
Suci: Margeta (Kranj) i Štampalija (Šibenik).
JUG: Vićan (13), Vranješ, Bošković 1, S. Sukno 2, Joković 1, Seman 1, Ivanković 1, Bušlje 1, I. Sukno 2, Dobud 1, Drobac, Obradović 4, Nižić, Macan.
PRIMORAC: Radić (11), Draško Brguljan, Crepulja 1, Petrović 1, Trajković, Darko Brguljan 2, Kiss, Azevedo 1, Pavlović, Milošević, Steinmetz 2, Šetka, Milić, Čučković.
Igrač više: Jug CO 13/7, Primorac 10/3
Peterci: Jug CO 2/2, Primorac 1/1
 

 Ulazak Beštija na bazen:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video
 

 Jedan od brojnih golova Primorca sadruge stative:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video
 
 
Dobud i u ovoj utakmici zabija iz egzibicije:
 
You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

 Neredi, 1. dio:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Neredi, nastavak:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

 Jug zabija igrača više:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Vićan skida s igračam manje, opet sa 2. stative:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Opet, opet, opet... opet gol Primorca sa stative:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

"Jebemo vam mater u pičku":

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Bušlje iz drugog pokušaja, sa druge stative na dodavanje Vranješa:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

Jedan od 4 Medova gola:

You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

 

    Evo koja i fotografija:

Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!
Kliknite za pregled!

Posljednja izmjena Srijeda, 16 Prosinca 2009 23:51
 

Komentari

avatar Joshua
0
 
 
ponajbolja utakmnica Paula Obradovića, odigrao je većinu utakmnice, i to na beka, desnog vanjskoga, lijevo krilo....odlično odigra.
Bošković sa puno grešaka i 1 golom i ranim isključenjem...
odlični šutevi Ivana Sukna......lijepi gol Dobuda, neka odbojka, iza leđa....trebalo je to vidjet...sjajno...
Jug primio bar 4 ili 5 golova sa stativa i 1 kontru....
kad smo kod kontri, sjajno je mali Ivanković, br. 7 isplivao kontru i pogodio sa protivničkim brojem 7, Kissom na repu...
Sandro peterac i šut sa srednjeg vanjskog pri kraju utakmnice, Joković peterac, Seman je ODLIČNO okrenuo 1 ili 2 koji su bili na njemu i pogodio šraubu...svaka čast...
Bušljinog se gola ne sjećam...
vrijedi istaknuti da je igrao i Dančar Marko Macan!
avatar Joshua
0
 
 
Bušljin gol, sjetio se.... mislim da je fenomenalno Vranješ dodao s desnog vanjskog na kontra stativu, Bušlje primio, čekao da padne i golman i obrambeni i zavalio ga
avatar b/a
0
 
 
možeš ga i na klipu vidjet ;)
avatar mk
0
 
 
Da je bar ovaj sto je snimao tuču imao malo mirniju ruku...
Ali sve u svemu odlicno, svaka cast.
avatar goran
0
 
 
Treso se od uzbudjenja
avatar admin
0
 
 
evo jednog kometare gdje se i mi spominjemo, na dubrovniknetu:

Hrvoje - Kotor 06.12.2009 u 12:20
Bestije nigdje ne provociraju na nacionalnoj osnovi! Bilo je pojedinaca koji su pokusavali, ali su uvijek iskljucivani iz skupine! Ovo sto se sinoc desilo daleko je od incidenta, gotovo navijacka sitnica. Za navijace policija je svugdje ista, bilo ona u hr ili u cg. Da Bestije imaju dobar odnos sa Dubrovcanima, neka potvrde Dancari, prisjecajuci se svibnja i Rijeke! Znajte, sinoc su i Hrvati iz Kotora privedeni, a oni, kao ni ostali, nisu imali nakanu provocirati, posebice zbog 6. prosinca-crnog dana za Dubrovnik, jos crnjeg za Goru Crnu. Bestije su nastale 1986 godine, a proizasli su iz navijacke skupine Torcida - Kotor. Jednostavno, nema povoda za mrznjom. Dubrovnik i Kotor, kroz povjest, a i sada-jedno! Pozdrav iz Kotora grada! Hrvoje
avatar b/a
0
 
 
dobre su snimke (za razliku od slika, ali kad je bazen daleko a udruga još nema para za neki aparat iz npr. Nightovog asortimana). nisam bio na utakmici pa ću pitat čime su to beštije provocirale? svi prenose da su se prvo između sebe porječkali što beštije demantiraju.

na ove dvije snimke se ne čuje da se verbalno provociralo, a i čini mi se da je jedino jean dubrovački rambo htio tuču pa je nepromišljeno :), sam pokušao uletit među cijelu grupu beštija
avatar Marin
0
 
 
Cestitke Cvrgi i prizeljkujemo jos koje njegovo izdanje poput onoga u Zagrebu protiv mladosti
avatar rg
0
 
 
pridružujem se čestitkama i nadam se da će i njega Zambi uključit u megaintervju godine (2010.) koji bi se trebo dogodit na Dančama
avatar burinet
0
 
 
napisao sam prije , a evo i ovdje ponavljam da su se 2 momka koji su drugovi posvadjali oko gluposti i sve se zavrsilo na guranju i pickaranju. Policija se nije snasla dok je intervenisala i dopustila je da par Dubrovcana krene na nas. I tu je doslo do tuchnjave, a policija je uskoro prekinula sukob. I to je sve. Osim tog incidenta navijanje Bestija je bilo korektno i sportski. A svi mediji su prenijeli neistinitu izjavu portparolke policije, a same fotografije ih demantuju.
avatar rg
+1
 
 
"sve se promjenilo kad je Bošković dobio s pravom zamjene", što to znači da je Jugu bolje bez Boškovića, nego s njim?
avatar zambata
0
 
 
i ja bi ovim putem cestito Cvrgi i odgovorio radi da mi on nije toliko zanimljiv sugovornik. Uostalom on može raditi interview, to bi bilo puno zanimljivije;-)
Samo mali komentar autoru teksta da nije smjesniju odluku u zivotu nije vidio kod dosuđenog peterca. Najbolje bi bilo da procita vaterpolo pravila pa da se onda smije.
avatar Provokator
0
 
 
Ako je Medo bio u svojih 5 metara onda je peterac, isto ko kad se golmanu topi...
avatar jugas
0
 
 
A bi li ti sviro peterac da je Medo topio loptu u 3 metra uz out liniju?
avatar Provokator
0
 
 
Kakve veze ima gdje je? Da je Vican tamo topio bi li bio peterac? Ili da je tamo dignuo ruke i blokirao udarac sa dvije ruke bi li bio peterac?
avatar jugas
0
 
 
Pitanje je bilo; Bili TI sviro peterac?
Ja ne opovrgavam da po vaterpolo pravilniku tvoji primjeri nisu peterci, ali srecom nije sudjenje samo "knjiga" i "papir". Po meni, peterac se sudi kad se radi o izglednoj situaciji za postizanje gola i na sucu je da procijeni dali se radi o petercu, iskljucenju ili necem trecem. Prema tome kad obrambeni igrac topi loptu pred svojim golom nema jednaku "tezinu",kao kad taj isti, topi loptu u krilu, pored out linije. Jer da se sudi samo "po knjizi" kako ti filozofiras,ne bi ni postojali termini poput, "slobodno sudacko uvjerenje" ili "slobodna sudacka procjena"
Upravo to cini razliku izmedju dobrih i vrhunskih sudaca!
avatar BEST86
0
 
 
Svaka čast Dančari sa analizom događaja, full istinito.
avatar Joshua
0
 
 
potpisujem Milićeve komentare o navijanju...

onoj djeci bih zabranio ulazak na sportska događanja...
+
dubrovačka publika JEST "pozorišna" publika, kao što su Beštije primjetile
+
Beštije imaju sjajno i sportsko navijanje, sa sitnim ekscesima, najčešće kad su izazvani od ovih naših lokalnih debila i poludebila koji se nazivaju navijačima.
avatar CRNOGORAC1986
0
 
 
kod nas su se malo pogurali dvojica i onda su vasa dva navijaca dosla i ovaj jedan malo popio batine
avatar cattaro
0
 
 
Korektan izvjestaj... Oprilike je i meni tako preneseno.
avatar burinet
+1
 
 

Zamolio bih nekog visokog predstavnika Danchara da mi se javi na sljedeci e-mail: burinet@gmail.com . Ako ste zainteresovani da govorite o vasim aktivnostima i afirmaciji vaterpola u Dubrovniku i sire za radio emisiju. Intervju bi se mogao desiti 16.12.2009. u Gruzu ili u buducnosti ako imate namjeru doci u Kotor. S obzirom da ste zaista fer i korektno ispratili Final 4 u Rijeci , kao i da ste rijetki (a mozda i jedini) koji su objektivno iskomentarisali subotnju utakmicu Jug-Primorac sportska novinarka koja radi za lokalni radio je izrazila zelju da razgovara sa vama. Ako ste zainteresovani javite se. Pozdrav.
avatar cattaro
0
 
 
Svaka cast, dancari su ovo zasluzili. Nadam se da ce se odazvat pozivu.
avatar cattaro
0
 
 
Svaka cast, dancari su ovo zasluzili. Nadam se da ce se odazvat pozivu.
avatar Braco
0
 
 
Hrnica se moze vidjeti na clipu (Neredi, nastavak 00:42) ispod tribine, kako glumi zastitara

A ove Beštije bi mogle biti i malo pristojnije, ali opet su super pokraj ovih naših "navijača". Pa pogledajte snimak, uopće ne prate utakmicu, nego su okrenutu prema ptotivničkim navijačima i vrijeđaju.
avatar goran
0
 
 
Ja mislim da onu skupinu balavaca nemozemo zvat nasim navijacima jer njih uopce nije zanimala utakmica nego navijanje protiv crnogoraca. Za mene su navijaci koji dolaze i protiv Medvescaka i ostalih losijih ekipa.
avatar Marin
0
 
 
Meni je isto smijesno navijanje na bazenu otkad se torcida posvadjala s upravom i ne dolazi vise. Navijanje vise ne postoji u Gruzu, ne samo u Gruzu, nego i u Zagrebu kod Dubrovackih studenata. Ja kad sam dosao na faks svi stariji su navijali (b/a poglavito) dok danas sve mladje generacije nemaju kulturu navijanja. Milicu postoji ogromna razlika izmedju gledatelja i navijaca, Jug vise nema navijaca ni na jednoj utakmici, a ti sto danas dolaze na bilo koju utakmicu su gledatelji. Svaka cast Bestijama, bili su najbolji na F4 u Rijeci, bez konkurencije, dobre pijesme, super atmosfera, ali da nisu ni malo krivi za incident u Dbk, e to se ne bi slozio.
avatar Braco
0
 
 
Nema vise ni navijaca ni gledatelja. Tribine poluprazne, karta samo 20 kn, a dolazi prvak Europe
avatar b/a
0
 
 
pridružujem se čestitkama čvrgi.

ova skupina mladih navijača juga se barem organizirala i pokrenula nekakvo navijanje. još su mladi, nisu imali koga starijeg za naučit pa će se možda u buduće popravit. evo ja bi im dao savjet, kad se navija prvenstveno se navija za svoje, a ne vrijeđa suparnika. nisam bio na bazenu pa ne znam cijelu priču tj je li dominiralo to vrijeđanje ili su ipak uglavnom navijali za juga.

a i pito bi ih kakve veze ima vukovar s primorcem, beštijama ili crnogorcima? mislim da su potpuno promašili s tim transparentom. ako je ono vu trebalo značit vukovar

sinoć kasno sam slučajno naletio na snimku utakmice. mažalost tejk od 5:4. stariji sukno je zabio starno dvije golčine. kao i na kraju prošle sezone kad je paviću isto tako zabio nekoliko lijepih golova. poslije utakmice treneri su davali izjave pa je perović reko da ne zna koliko će igrači primorca još uopće i ovako igrat s obzirom da se već drugu sezonu ponavljaju veliki financijski problemi. te da je protiv juga još i bilo dobro (kaže da su nakon par laganih golova pali u drugom dijelu utakmice) kako su igrali protic cattara
avatar goran
0
 
 
Marine, to sve sto si napisao je potpuno tocno. Sto se tice navijanja i male krivnje Bestija, jer da se oni medjusobno nisu poceli naguravat nebi se ni policija umjesala. Takodjer moras znat da je publika na Jugovim utakmicama od 10 godina pa sve do 70 godina. Oni su tu jer vole vaterpolo i Juga i neda se svakom skakat i pickarat ko meni i tebi. A to da smo pozorisna publika stoji. Razlog sto Torcide nema vise na utakmicama je jer su zamjerili Jugu sto ide na treninge u Herceg Novi. Po meni to je pametna odluka Juga jer samo se utakmicama mozes poboljsat a s kome ces igrat. treba do Splita 3 sata a tamo da sve 3 ekipe skupis nebi skupio 1 dobru ekipu.
avatar Marin
0
 
 
Sve ja to znam, zato i postoje dvije tribine, na jednoj navijaci a na drugoj gledatelji. Zasto pises "pozorisna" ko srbin, imamo mi svoju rijec, kazalisna. Znam ja zbog cega nema torcide, samo kazem da je steta, jer je ugodjaj bio navijacki, nije bilo nereda, a da ih je i bilo, ne bi 1 uletio medju crnogorce nego svi
avatar goran
0
 
 
Napisao sam pozorisnu jer se ta rijec spominjala u tekstu povise. Marine isto moras znat da dosta Bestija navija za Hajduk.
avatar b/a
0
 
 
da dosta. pa poslušaj im pjesme. a i pročitao sam negdje da su nastali iz torcide kotor 1986.
avatar Marin
0
 
 
Poslusaj im pjesme....smijesan argument, i bbb su uzeli par pjesama od torcide, hoces i za njih reci da navijaju za Hajduk
avatar b/a
0
 
 
ne, ali sve velika većina pjesama beštija je kao i od torcide, od niko kao beštije kotor pa dalje.
ne želim reć da bbb-i navijaju za hajduk
avatar burinet
0
 
 
uvijek se navijalo za veliku YU cetvorku, i danas ima simpatizera Hajduka (iako manje nego za vrijeme SFRJ)
avatar Marin
0
 
 
Sto mene briga za koga navijaju crnogorci, pa mozes mi reci i da neki kinezi navijaju za Hajduk pa mi nista ne znaci. Odje je rasprava Jug - Primorac
avatar pop
0
 
 
Na to što kažeš da nije bilo nereda podsjetit ću te malo na vremena kada je torcida dolazila na bazen. Inače prestala je dolaziti 2002 ili 2003 g. Tri puta je prekinuta utakmica u drugoj polovici devedesetih i registrirana za protivnika 3:0. Dva puta jer je sudac pogođen u glavu a jednom jer je navijać nakautiro sudca pri vodstvu Juga 10:8 1:05 prije kraja utakmice. Na utakmici je inače bila normalna pojava da bengalka ili petarda poleti prema igračima u bazenu a sredinom 90 i dimne bombe su se koristile umjesto bengalki. Jedne godine Jug je sve utakmice finalne serije igrao bez publike (nakon što je sudac pogođen u zadnjem kolu protiv Mladosti). Sa stajališta kluba mislim da je ova kazališna publika bolja nega ta tvoja. Tada je bilo više kazni zbog navijača nego prodanih ulaznica.
avatar Marin
0
 
 
Sve ok, meni je draze navijati i uz to da klub igra dobro, nego gledati one krave po tribinama koje dolaze gledati Paula, Miha.....itd. Meni su utakmice bez navijaca katastrofa, a sto se tice stajalista kluba, njima bi najbolje bilo da im neko uplati 5 mil kuna na racun pa ih boli rac hoce li im biti 2 covjeka ili 3000 ljudi na tribinama. Da su karte dzabe, pito bi te ja koliko im je stalo do ljudi na tribinama
avatar zambata
0
 
 
nemoj paula, ipak je on najfrajer!
Da su karte dzabe isto bi bilo poluprazno jer tako je ako vidis zadnjih 10 god
avatar Marin
0
 
 
Moja zelja je da tribine budu krcate navijaca, da se cijeli bazen ori od pjesme i da gori od bengalki koje ne bi zavrsavale u terenu, bez ikakvih nereda. Jasno je meni da klub samo zeli sto vise para ne vezano za to kakvi su ljudi na tribinama dok god nema kazni za klub, ali evo ti dokaz da kad nema navijaca nema ni ljudi po tribinama, pogledaj snimke protiv primorca, tribine prazne, ali valjda je to bolje za klub pa je sve ok.
avatar b/a
0
 
 
e i vidio sam onu spornu situaciju kod peterca kojeg je skrivio obradović i složio bi se sa zambatom, tj. i po meni je to bio peterac.

ko brani "navijačima" da dođu i navijaju. ja mislim da svatko ko kupi kartu može uć na bazen. a mislim da navijanje se ne sastoji od napadnja drugih navijača. kao što mi nije bilo drago kad su mene u zagrebu nekoliko puta napali (jednom sam čak i navijo za cibonu) tako vjerojatno nije ni "suparničkoj" strani drago kad ja njih idem napast.
avatar b/a
0
 
 
e i ono kad je bebić došo do suca margete da mu kaže da nešto sudi (istek napada jugu) je stvarno jadan. ali izgleda da je to neko novo pravilo u vaterpolu ili barem jadranskoj ligi jer je i u zagrebu delegat (kontrolor) cijelu utakicu proveo na nogama, samo što ovaj nije prilazio sucima nego je išao do trenera kad ih je trebalo malo primirat.

sramota je za vaterpolo da neko usred utakmice dolazi do suca i intervenira. puno je elegantnije da se suca pozove do zapisničkog stola i tamo s njime dogovori ako ima kakvih grešaka, ali samo iz domene rada zapisničkog stola. nema što delegat pa bio on i bebić dolazit do suca i govorit mu da je nešto krivo vidio.
avatar cattaro
0
 
 
Bilo kakva sporna odluka u Novi, eto ih Ddrektor kluba (Mracevic), trener (Mustur), pomocni trener (Vukasovic), maser, kondicioni...svi oko sudije!
Po meni je to veci problem nego ovo sto kontrolori rade.
avatar BEST86
0
 
 
Kod nas su prošle godine uveli čelendz. Na utakmicama protiv Bd i jhn, sudija je na insistiranje ljudi iz uprave ova dva kluba, išao kod tv komentatora da na monitoru vidi sporne situacije, da bi nakon toga promijenio odluku.
Ovo čelendz smo mi (Beštije)nazvali, slično kao u tenisu.
avatar burinet
0
 
 
Sto se tice pozorisne/kazalisne publike slicno je i u Herceg Novom osim kad dodju Bestije. Tada se okupi grupa toboznjih navijaca sa srpskim obiljezjima i vicu nam "Ustashe". U Dubrovniku nam vicu "Ubi Srbina". Jos nas nigdje nisu nazivali Turcima , ali nije iskljuceno da nece . :) U Budvi postoje neka djeca sa bubnjem i presmijesni su (mozda bi bili dobri navijaci za utakmice juniora). Bestije u svom sastavu imaju razlicitih nacionalnosti i vjera, a nas kotorski specifikum je da se dobro slazemo bez obzira na razlike. I u zlim vremenima mi smo sacuvali nase vrijednosti zajednickog suzivota.Isto tako ima ljudi koji vole u fudbalu Partizan, C.Zvezdu, Hajduk (ne znam da li jos uvijek neko voli Dinamo) ili inostrane klubove. Ali ono sto nas ujedinjuje i sto brise sve razlike medju nama jeste VK Primorac i Bestije. Bestije naravno nisu sveci, ima nas raznih - od visoko obrazovanih do ljudi na ivici zakona, ali svi nastojimo da podrzimo klub, da nikoga ne vrijedjamo nacionalno ni politicki, a opet odredjene provokacije mora biti da se odrzi naboj. I sami Dubrovcani su nam lani priznali da su zadovoljni sto smo dosli jer smo digli i "kazalisnu publiku". Opet cemo doci na Gruz naravno, ne bojimo se Torcide, ne prijetimo nikom, ali necemo dati na sebe. Naravno svima je u interesu da sport i vaterpolo pobijede.

Malo sam se raspisao ali , nadam se da ce pomoci da se bolje razumijemo.
avatar zambata
0
 
 
nemate se sta bojat torcide jer torcida nece doci!
avatar Marin
0
 
 
Nisam neki ljubitelj skandiranja ubi srbina i slicno, draze su mi navijacke pjesme ili pjesme s kojima se ismijavaju protivnici, ali sto vi crnogorci ocekujete kad dodjete u Hrvatsku, da ce vam skandirati "dobrodosli". Vjerojatno ste navikli vec na provokacije, osim u Rijeci (Istri), ali dobro tamo nema puno Hrvata. Ponavljam, bio sam u Rijeci i pohvaljujem jos jednom atmosferu koju ste napravili tamo, ali prvi ste koji ste uspijeli napraviti sranje na bazenu u Gruzu. Usput, da Torcida i dalje dolazi na vaterpolo ne bi vi dolazili u Gruz, bar ne u miru.
avatar pop
0
 
 
Stvarno me znaš iznenaditi. Mislim da ti možeš na prste nabrojati na koliko si utakmica bio na bazenu u Gružu pa onda baš i ne znaš ko je prvi uradio sranje na tome bazenu.
avatar Marin
0
 
 
Drago mi je da te znam iznenaditi, da je uvijek isto bilo bi monotono. Hvala Bogu naucio sam brojati pa mogu izbrojati na koliko sam utakmica bio i vidi vraga, na niti jednoj nije bilo problema, niti sam ikad cuo za navijacke nerede u Gruzu. Vidim da si ti pametniji pa nas prosvijetli (bez ona dva napada na arbitre sto je Andro napomenuo)
avatar pop
0
 
 
Tri napada na arbitre. Za navijačke nerede u gružu nisi čuo jer su se svi događali dok je torcida dolazila na bazen a ti to tada i nisi baš pratio.
avatar Marin
0
 
 
Ne znam oko cega raspravljamo, uvijek ce biti isto, doci ce crnogorci, skandirati ce im se "ubi srbina" i biti ce tuca, to je nasa realnost i to ne mozemo promijeniti. Bio sam na Hajduk - Buducnost i tamo je isto, daljnje rasprave su nepotrebne, sve ostaje isto, bio nogomet, vaterpolo, kosarka....
avatar burinet
0
 
 
Moze se promijeniti. Itekako moze. Ali druga je stvar sto politicari i mediji u Hrvatskoj ne rade dovoljno na smirenju situacije i stalno se dosipa so na rane obicnom narodu. Zato imate tu djecu koja navijaju kao da su juniori HDZ ili HSP.

Mi smo kao navijacka grupa uspjeli da protjeramo politiku sa bazena jos 2001 cini mi se. Do tada se i kod nas znalo vrijedjati nacionalno na utakmicama protiv hrvatskih klubova. Onda smo se lijepo dogovorili da se Jadran Split, Jug, Mladost i ostali tretiraju kao i domaci klubovi. I do danas smo istrajali u tome. A to jesmo li navikli da nas vrijedjaju nacionalno jesmo, i to ignorisemo , ali na napade cemo odgovoriti uvijek i svima.
avatar Marin
0
 
 
Moja poanta je da ce uvijek biti ljudi koji ce vrijedjati na utakmicama, mi vec godinama idemo na utakmice Juga u Zagrebu i nikad nismo vrijedjali purgere, samo navijamo za Juga, dok nam njihova djecica na tribinama skandiraju sve i svasta, ali naravno da to ignoriramo
avatar b/a
0
 
 
nije sve isto, nogometni navijači i svi ostali navijači se jako razlikuju. nerede na drugim sportovima su uvijek radili nogometni navijači kao npr u kranju.

ovi momci (što su se skupili i navijali za juga) su još mladi i mislim da se može na njih utjecat i naučit ih da uvijek navijaju za svoje i da poštuju protivnika i ne vrijeđaju ga. bar mi se tako čini iz nekih kontakata...
avatar Joshua
0
 
 
bravo Andro, slazem se!
trebalo bi da se tu djecu pozove od nekoga tko bi im bio autoritet, netko tko je odrasli navijac sa kredibilitetom i da im se objasni poanta...

ne bih nikad volio da se ponavljaju guzve sa nogometnih livada na vaterpolo bazenima...

jebo nasilje
avatar Hrvoje
+1
 
 
Po meni, to sto nema torcide na utakmicama Juga je nesto najbolje sto se dogodilo od 1923. Jer ako mogu birat izmedju "atmosfere" (koju ce torcida navodno podic) - a s tim idu i sranja na utakmicama (sto vidimo na x drugih sportskih dogadjaja gdje su prisutni torcida, bbb i hrpa drugih navijackih skupina) i "ne-navijanja" (dakle tu i tamo se pjeva, nema bengalki) - a s ovim se povlaci to da na utakmicu mogu doc ljudi od 7 do 77 bez da im je sigurnost ugrozena - uvijek cu odabrati ovo drugo.
Odavno smatram da sve te "navijace" - a budite svi sigurni da u torcidi nema dvoznamenkasti broj ljudi koje zanima vaterpolo i zna nabrojat pet igraca Juga - treba strpat u jedan kavez da se pobiju, a pobjednika (ko ostane ziv) poslat na nagradno putovanje na mars.
Kamo srece da je situacija kao na jugovom bazenu i u nogometu - da mogu sjest na tramvaj, poc pogledat dinamo-hajduk i vratit se doma bez posljedica
I svima bi preporucio odlican clanak - http://www.jutarnji.hr/zakon-huligana-jaci-je-od-ustava/311653/
avatar pop
0
 
 
U potpunosti se moram složit s tobom.
avatar Marin
-1
 
 
Kao sto sam i rekao, zato i postoje dvije tribine, a na nogometu i cetiri, za svakoga sto voli
avatar pop
+1
 
 
Ne postoje zato
avatar Marin
+1
 
 
Nego tako izgleda stadion, pa ga moraju okruziti sa svih strana tribinama
avatar pop
+1
 
 
Tako je Marine, tako je...
avatar Joshua
0
 
 
ne mogu vjerovati, ali kazem: bravo Ogresta! :)))
avatar Marin
0
 
 
Dobro, ja predlazem da zavrsimo ovu glupu raspravu, jer se sve svodi na to da je misljenje kao supak, svak ga ima. Da podvucemo crtu, ja bi htio jednu tribinu s navijacima, vi hocete kazalisnu publiku. Drago mi je da vise nema navijanja u Gruzu jer je to u interesu kluba, ali opet svaki put kad dodju crnogorci naci ce se netko tko ce ih vrijedjati ili napasti zbog nase divne ne tako davne povijesti. Isto bi bilo i kod njih. Nisam bas siguran nakon zadnje utakmice da oni dolaze u miru i mislim da bi se nakon jos par ovakvih dogadjaja poceli vracati navijaci na bazen. Po meni ovo sto sam nabrojao je sve realno, a vi ostali jos uvijek zivite u nekom imaginarnom svijetu dje na utakmicama nema nikakvih nereda i svi mirno sjede i gledaju Paule (oprosti Zambi), Mihe i slicne. Ja samo govorim kako jest, a vi nabrajate svoje zelje.
avatar Hrvoje
+1
 
 

"ostali jos uvijek zivite u nekom imaginarnom svijetu dje na utakmicama nema nikakvih nereda" - ovako je bilo prije i kod nas (procitaj onaj clanak iz Jutarnjeg), a trenutno je tako u vecini civiliziranog svijeta. I tome treba teziti, a ne prihvacat stanje kakvo jest - da blindirani autobus dovodi debile koji kroz kordon policije idu u svoj kavez na stadionu.
"mislim da bi se nakon jos par ovakvih dogadjaja poceli vracati navijaci na bazen" - navijaci vec jesu na bazenu, i uvjek su i bili. Jedini koji bi se mogli vracat su debili. I to iskljucivo na utakmice s crnogorcima. A pravi navijac (po definiciji svih koji su ostavljali komentare osim tebe) je onaj koji podje i na utakmicu s medvescakom i plati 20 kuna, i zna nabrojat 10 igraca Juga.
avatar Marin
0
 
 
Kao sto svi znamo mi nismo civiliziran svijet i tako je kako je, ja ne vidim nacin kako da to osobno promjenim. Vidim da si ti pametniji pa ces nas rijesiti huligana i vandala sa stadiona tako da svi mozemo uzivati. Kako cu ja teziti tome kad odem na stadion u miru pogledati utakmicu, tako da uletim medju ljude koji se zele mlatiti i namlatim ih prije nego njima padne na pamet? Jos jednom cu ponoviti definiciju, gledatelji su ljudi koji dodju na utakmicu i gledaju je, navijaci su oni koji dodju na utakmicu i navijaju (imao si prilike vidjeti navijace u Budimpesti protiv Vasasa kad smo bili), a huligani su oni koji dodju praviti nerede i koje nitko ne zeli. Ja zelim jednu tribinu s navijacima, a drugu s gledateljima, ali za klub je bolje da su sve gledatelji koliko sam shvatio. Naravno da svi plate karte.
avatar zambata
0
 
 
ma jebo mene, nego radi svih tih djevojcica sto ga dodju gledat! A miho je ozenjen, za njega nema veze;-)
Marine, ja ne vidim poblem u tim bestijama jer su ljudi dosli se zabavit, vjerovatno alkoholizirani i drogirani, nego u toj glupoj djecici. Gdje su ta djeca na drugim utakmicama juga?
Pricate o nekoj definiciji navijaca. Pa pravi navijac je onaj koji ide na sva ili vecinu gostovanja svoje ekipe. Prema tome u dubrovniku nema navijaca jer koliko vidim svaki grad u Hrvatskoj ima neku navijacku skupinu osim naravno Dubrovnika. Ma boli Dubrovcane ona stvar za nogomet, kosarku, a u krajnju ruku i za vaterpolo.
avatar Marin
0
 
 
Slazem se s tobom Zambi, nisam ja rekao da je problem sto su dosle bestije, nego je problem sto su se dosli mlatiti, moze doci tko god hoce, a ako su se vec dosli mlatiti onda neka im montiraju trecu tribinu kao na F4 u Dubrovniku dje su bili talijani ili neka dodje interventna policija da sprijeci sukobe. Nemam ja nikakvih problema sto dolaze gostujuci navijaci, pa to je sasvim normalno, a dobro si i rekao, da su pravi navijaci oni koji idu na gostovanja, s toga ih ni nema u Dubrovniku. Kako ce ih i biti kad nema ni navijanja u Dubrovniku. Ma ona djecica su smijesna, slicni dolaze na cibonu i na mladost, nitko ih ziv ne shvaca ozbiljno
avatar zambata
0
 
 
ma nisu se ljudi dosli mlatit, nisu nikoga maltretirali od ostale publike, ljudi su popili malo pa se između sebe. Bio sam stoput na hajduka i vjeruj mi, najvise puta je policija ta koja zakuha cijelu pricu!
avatar Marin
0
 
 
Samo bi jos dodao da mislim da je onaj lik sto je uletio od jednog mog prijatelja dundo koji je bio u specijalcima tijekom rata (ne vidi se dobro na slikama pa nisam siguran). Sto mislis Hrvoje da ti podjes u crnu goru, da te tamo nitko ne bi napao, da tamo nema takvih ljudi, uostalom pogledaj sto se dogodilo Torcidi na gostovanju i izjave crnogorskog generala o bombardiranju Dubrovnika "jebale ih zidine".
avatar Hrvoje
0
 
 
To nek ti odgovore Braco, Goran, Rade, Miho.... da ne nabrajam jos sto ljudi koji su isli i nije im nista bilo. Ne govorim da su ovdje pacijenti a tamo normalni - ima budala s jedne i druge strane. Konacno rjesenje je da budale idu u:
a) zatvor
b) ustanovu zatvorenog tipa - kao ona u Vrapcu

Primjer "sto se dogodilo torcidi" je isto smijesan - naime preko pola ih je nadrogirano, pijano i ne znaju nac put od Poljuda do doma, a kamoli ko igra za Hajduk ili nesto kompliciranije. Ako imas primjer sto se dogodilo nekom normalnom covjeku onda to navedi

Ovo o izjavi crnogorskog generala necu ni komentirat. Ocito se spustas na razinu ljudi koji vicu na utakmicama vukovar, vukovar i srbe na vrbe. Ako nisi povezao, ovdje je prica o sportskom dogadjaju. Ako netko ne moze razluciti to dvoje, onda mu je mjesto u b) ustanovi zatvorenog tipa. Koga briga na utakmici Jug - Primorac sto je reko crnogorski general. Ili hrvatski general ili Carla del Ponte ili Brammertz ili ne znam ko treci
avatar Marin
0
 
 
S time sam samo htio karikirati da i tamo ima divljaka i da je takva situacija danas na sportskim borilistima i da se policija trebala puno bolje organizirati i sprijeciti nerede izmedju crnogorskih i nasih divljaka. Meni je neshvatljivo da nam dolaze crnogorci u goste a policija se spremila kao da dolazi netko iz zapadne europe. Nadam se da su naucili lekciju za drugi put i da ce bolje osigurati tribine
avatar Braco
0
 
 
A jeste se raspisali.

Bio sam dva puta u Crnoj Gori, Jednom sa Milićem jedan ljetni vikend u Budvi, jednom sa Provokatorom 2 dana u Podgorici (EP u kosarci Hrv - Turska, Hrv - Litva) i jedino loše sto mi se dogodilo su bili neprestani pljuskovi u Podgorici
avatar burinet
0
 
 
da dodjes u Kotor da navijas , bio bi na suprotnoj tribini bazena od Bestija sa jakim kordonom policije. Kao gledalac ne bi trebao zastitu , ali bi isto bio na suprotnoj strani od Bestija jer su pored Bestija temperamentni gledaoci koji cesto zvizde, opsuju, pridruze se navijanju i slicno. medju njima ima dosta starijih i bivsih Bestija. :)
avatar Marin
0
 
 
Normalno, tako je kod nas kad je bio F4, nije mi jasno zasto nisu i ovaj put tako napravili
avatar burinet
0
 
 
ne bih znao, mislim da je hrvatska policija dosta korektna i tolerantna , ali je i pored oklopljenih specijalaca pala na ispitu. Nasi policajci koji obezbjedjuju utakmicu manje pricaju, ali su revnosniji. Uz policiju to klub angazuje red guardiana oko nas.
avatar zambata
0
 
 
da se mene pita ko god je dosao na utakmicu ja bi mu dopustio da se dere sta god hoce, sve dok je na verbalnoj granici, u cemu su kotorani sigurno bili normalniji nego ona balavurdija. Cim neko pocne bacat nesto, gurat se, tuc, izvedi ga vanka i gotovo. Oni su se malo izmedju sebe, izvedes izgrednike, pa onda onog ramba i gotova priča. To se u biti i dogodilo i do kraja je bio mir.
avatar Marin
0
 
 
Ono s rambom se nije trebalo dogoditi, to je moja poanta, trebaju se bolje odvojiti navijacke skupine
avatar zambata
0
 
 
hrvoje, mene si preskocio, reci marinu da je bilo drama u maximusu u kotoru, i ovim putem pozivam marina kad opet bude seka aleksic ili neko
avatar Marin
0
 
 
Ma neka preskocio bi odlazak u crnugoru i posjet maximusu, meni je sasvim ok u Mokosici u Kissu
avatar zambata
0
 
 
hrvoje, mene si preskocio, reci marinu da je bilo drama u maximusu u kotoru, i ovim putem pozivam marina kad opet bude seka aleksic ili neko
avatar barco
0
 
 
bio sam na utakmici i o samom navijanju,i o sudjenju i o igri u bazenu bi se dalo diskutirat na veliko i siroko.
sto se tice incidenta,po meni cisti krivac je policija odnosno organizator.znalo se da dolaze kotorani i trebalo ih je potpuno odvojit od nasih navijaca kao sto su i napravili poslije incidenta,a ne dozvolit da se pojedinci zaljecu medju njih.ako su se oni pokoskali izmedju sebe,trebalo ih je pustit da to sami rijese osim ako ne predje u nesto ozbiljnije.ponavljam,po meni greska policije.
da ljudi iz uprave skidaju transparente,a predsjednik kluba dijeli pravdu po bazenu,tu sramotu uopce necu komentirat.
bilo me sram i kad su bestije zapjevale,a mi svi kao da gledamo ''hamleta'' na lovrijencu.nekad su se protivnicima tresle i ruke i noge kad bi hram vaterpola gruz zagrmio (bez torcide),a danas su ipak neka druga vremena.
cini mi se da je s novim bazenom i vip tribinom nestao pravi duh mog juga.
avatar burinet
0
 
 
je li onaj clan uprave koji nam je oborio transparent na pod bio gospodin Vrtiprah ili nam se ucinilo????
avatar barco
0
 
 
nije ti se ucinilo
avatar zambata
0
 
 
pusti vip tribinu, guzicara je uvijek bilo i uvijek ce ih biti. Nema to veze s bazenom nego iskljucivo s ljudima
avatar burinet
0
 
 
Pa dobro, mora se i malo opsovat protivnik, malo podjebavanja, provokativnih pjesama (ali ne nacionalnih) digne tenziju i napravi bolji ugodjaj. I to je samo dok je tekma, poslije svak svojim putem.

A sto se tice napada na autobus Torcide, koliko sam ja cuo stigle su ciljano navijacke grupe iz Srbije kao "turisti" i napali ga izmedju Tivta i Budve. Slicno tome napad u Splitu od strane Torcide na autobus Varvara iz Podgorice.

Nazalost, velike navijacke grupe iz SFRJ su iskljucivo desnicarske i polufasisticke i izrazito huliganskog tipa . Tako da cemo sa takvim miljeom jos sacekati na potpuno mirne sportske duele sa gostujucim navijacima.
avatar b/a
0
 
 
ja sam dobio obećanje :) da će jugovi navijači, kako ih vi ođe zovete balavurdija, ubuduće manje vrijeđat protivnike, a više navijat. mislim da je hvale vrijedno što su se skupili, nadam se da ih nije motivirao dolazak beštija nego jug. i vjerujem u to jer su me neki pitali ima 2mjeseca znam li koga da bi im prodo bubanj za navijanje.

s obzirom kakvo nam je društvo nije ni čudo što su se u početku uglavnom orjentirali na vrijeđanje, ali ne mislim da je uzaludno apelirat i pokušat od njih napravit prave navijače koji će prije svega podržavat svoj klub. već godinam ne postoji navijanje u gružu i nisu od koga imali naučit navijanje, a i da je torcida nastavila dolazit, samo su mogli naučit ovo vrijeđanje koje su i prezentirali.

onaj članak što je hrvoje posto je odličan (pogotovo uzimajući u obzor koga je napiso :) ) i mislim da se može i u nas nešto napravit. neće ići preko noći, ali pomalo. ipak njemačka i druge zemlje imaju uređeno društvo puno duže od nas, a mi se još uvijek učimo živjet u normalnom društvu. u nas je za vrijeme juge vlado mentalitet kako zajebat državu, pa se to nastavilo i u hrvatskoj u još većem obimu jer je došla "demokracija" čitaj anarhija (barem to neki tako shvaćaju, a prije ih je barem donekle bio strah represije)
avatar goran
0
 
 
Upravo sam procitao da je onaj lik koji je napao bestije bivsi pripadnik vojske. Razlog zbog kojeg je on to napravio je jer je jedan pripadnik Bestija rekao "Gazit cemo vas kao sto smo vas gazili 1991". Molio bi Bestije da se ograde od takvih likova jer ce iduci put bit jos vise kazina. Takve provokacije nisu potrebne ni nama ni vama. Iskreno se nadam da ce bazen bit pun za iducu utakmicu i da ce navijanje bit odlicno kod Bestija i kod nasin "Balavaca".
avatar Marin
0
 
 
Dakle ipak sam bio u pravu da je to od mog prijatelja dundo. Moj gorane, nemaju se oni od cega ogradjivati, to smo do sada raspravljali, uvijek ce se naci netko tko ce provocirati i tko ce potaknuti tucu, bilo s njihove ili nase strane
avatar Braco
0
 
 
Pa ako je to istina, onda sto se cude sto su napadnuti

Pa ako neko hoda Zagrebom u dresu Hajduka, ili Splitom u dresu Dinama - pa neka dobije batine kada je toliko pametan

Iako mi se cini da su prve provokacije krenule s nase strane, ovi trebaju znati da dolaze nekome u goste, pa da ne vicu takve stvari u Dubrovniku bez obzira sto su provocirani
avatar Marin
0
 
 
To je ono sto ja govorim cijelo vrijeme, zivimo u takvom drustvu i to se jos dugo godina nece promijeniti dok god nam je pravosudje sporije od puza. Tako je kako je, pa tko je pametan ce se kloniti takvih stvari, a tko nije izaziva srecu
avatar zambata
0
 
 
mozes mislit sto je to istina
avatar burinet
0
 
 
slazem se jer i ja sam licno vidio starija 2-3 covjeka iz prvog i drugog reda kako su krenuli sa najgorim psovanjima u momentu dok su se ona dva nasa mamlaza gurali. Ne mogu iskljuciti da je neko od Bestija ovima pomenuo 1991 to nisam cuo. Ali prijetnji je onda bilo na obje strane. Naboj , alkohol, provokacije na obje strane rezultiraju pogorsanju situacije. No , policija snosi najvecu odgovornost jer da su napravili kordon sve bi se zavrsilo na vrijedjanju.
avatar Gulipesta
0
 
 
http://www.bestije.me
Morate biti prijavljeni za slanje komentara i odgovora.
Radim....
Poslano
Nije uspjelo