Početna Putopisi Monza report
Monza report PDF Ispis
(3 ocjena, prosjek: 5.00 od 5)
Putopisi
Autor Zeko   
Srijeda, 07 Prosinca 2011 13:54

Evo završila f1 sezona, pa da vam konačno opišem ovogodišnje putovanje u Monzu. Utrka je održana 11.09. Sam putopis je blago modificiran report, davno objavljen na forum.hr-u Wink.

Daklem, 10 dana prije utrke, zove drug koji nije nikad bio na utrci, da oni razmišljaju ić, pa me pita kako je u Monzi ovo/ono. A ja kažem 'ne znam, ali idem s vama!'. I tako, ja ko veteran i trojica junfera (Renault, Mclaren i nesvrstani) krećemo u subotu ujutro (nažalost nismo mogli prije zbog poslovnih obveza) iz grada Toyotom (tužno, što da vam pričam) Versom turbodizel prema Milanu, 1150 km puta. Smještaj smo jedva jedvice našli u Milanu za 30 eura po glavi po noći, jer je sve bilo zauzeto ili ultraskupo. Hostel sa užasno lošim ocjenama, Kinez vlasnik, ne zna talijanski, niti engleski. A pošto niko od nas nije bio u Milanu, bolje je ovako, nego u Bergamu ili nekom selu blizu Monze. Monza je udaljena nekih 30-40 km od Milana. I oko 8 navečer stižemo u Milano. Na am frekvenciji nalazimo hrt 2 i slušamo Pezzija. Pola putnika za bilu, pola za plavu gubu Wink. Svehrvatskom pomirbom završi derbi (1-1).

Smjestili smo se, pa metrom na Piazzu Duomo u đir. Na skalinima od katedrale bio nekakav gospel koncerat, fora moram priznat. Onda šetnja okolo, Ferrarijev shop u blizini na pet katova je prebolestan. Pojeli smo jako solidnu i veliku pizzu u jednoj od glavnih ulica za 9-10 eura (kad živiš u gradu, ništa ti nije skupo Wink!) , još malo šetali, i tramvajem oko 2 nazad. Nažalost, nismo koristili party tramvaj. Sutra buđenje oko 8 sa željom da stignemo na utrku GP2 serije u 10 i po. U hostelu na jednom katu jedna banja (čitaj: napuštamo ga oko 9) , a prije polaska moramo svratit u butigu i kupit nešto za jest/pit. Navigator je imo koordinate jedine butige koja radi nedjeljom u krugu od 3-4 km, i idemo s autom do nje, i naravno gps pođe u kurac (mada nas je do tad odlično služio), i tu izgubimo jedno sat vremena dok smo došli do butige, 3 kvarta sata u njoj (velika gužva, velika butiga), i na kraju stižemo do centrale fs (glavni kolodvor) malo prije 11. Propuštamo free vlak u 11 zbog gužve, i čekamo 20 minuta na sljedeći vlak. I malo prije podne stižemo, stanica je odma do zavoja Lesmo, ispred šverceri ordiniraju, pa smo se malo raspitali o cijenama. Mogli smo kupit na blagajni za nekih 70 eura 'livadu', ili u švercera tribinu. Ovi moji uzeli u jednog purgera (koji nije bio švercer, nego ybg., otkazali mu neki), vanjske Parabolica tribine za po 70 eura, a ja u nekih baraba Prima Variante (prva šikana), vanjska strana za 100 eura, a košta 300 eura Smile. Taj purger je imo nekakvo Ferrari obilježje, i dok su pregovarali kaže 'vi ste naši', ja uletim i dreknem 'nisi ti naš!', ovaj se prepo da nismo možda neki ludi torcidaši, ili možda neki Srbi pa ćemo DA ga bijemo ... nije skonto moj pojam 'naš' Wink. I stižemo do Lesma par krugova prije kraja Porsche cup-a, ipak ne vidjesmo ovaj sudar, makar smo bili dosta blizu udesa. Pa kad je to finulo, jedan fini piknik je pao. Degustirali smo probrane 2go talijanske paste, salame, sireve i razno crno vino (ybg, ne možemo nosit pivu i bijelo jerbo će se zgrijat). Čak smo pojedine boce crnoga točili u plastu bistre od 2 litre...i Čehe bi posramili Smile! Isto tako valja napomenut da nas nisu niti pogledali na ulazu, tako da smo mogli unijet što smo ćeli. Tu smo sreli neke iz Čakovca, ekipu iz Kaštela koja nam se odma pohvalila da je sinoć tu bio raspašoj i da su jebali crnkinje... kurve, naravno Wink.

I oko podne ipo (utrka je u 2) lagano u smjeru kazaljke na zidu krećemo prema svojim mjestima, prelazimo jedan most šetamo oko starog ovala, i malo po njemu, mada nije dopušteno, ostavljam svoje, i stižem do tribine. Ispred je štand talijanskog crvenog križa kojem ostavljam 4-5 eura uz priču da sam prije 20 godina u Lido di Jesolu bio u izbjeglištvu u njihovom kompleksu. Čak me je mala koja je tu volontirala skontala, jer je začudo znala engleski, i kad sam ubacio 2 eura, rekla je kao 'dosta, ne treba više' Smile. Sama tribina - jako dobro mjesto, lijepo se vidi sa vrha, vazda se pretiče prije prve šikane, ne prolaze tu prebrzo, ekran preko puta... idila!

I u 2 sata svjetla se gase, Alonso prelazi u vodstvo, apsolutno ludilo u publici, krš u prvom zavoju, Safety car, Vettel vraća Alonsu, epska borba Schumachera i Hamiltona, solidna vožnja Buttona... nema se tu što više pričat. Jedino moram priznat da sam mislio da je Vettelu sjeban motor i da neće dugo, jerbo je na kočenju imo zvuk ko da ubrzava sa traction controlom. Eh ti open exhaust blown diffusori Smile... Nakon pola sata idem dalje (kontra kazaljke na zidu), šetam (i kontantno slikavam Panasonic Lumix-om--solidan idiot, u vlasništvu prezidentea) malo po tribini, pa vanka, pa se penjem po kamionu na kojem je veliki ekran, pa na drugu tribinu (niko ništa ne pita Wink), pa tražim točno đe se treba izletit na stazu. Neki mali me zajebava i govori jedno mjesto, ali ja se sjećam priče sa foruma, da je to iza boxeva, i dolazim tamo i čekam. Još su tu neki Red Bull purgeri čekali , nije neka velika gužva (za razliku od npr. Hungaroringa). Tu su se neki Talijani žestoko posvađali, nekakva regionalna spika je bila, pa ih je cajo moro smirivat. I konačno otvaraju se vrata, trčimo, i stižem na postu točno kad Vettel izlazi iz svog bolida, sjedim na ogradi, ispred mene Ferrarijevo srce, odlično! Vrhunska atmosfera, prošla ceremonija*, slikavanje, pjevanje s hajdukovcima ograde, konačno nalazim i svoju ekipu koja je preskakala nekakvu ogradu za doć na stazu (amateri!). Slikavanje na pole positionu, pa kasnije malo u svečanu ložu, pa malo ispred paddocka, pa popili kafu (za tričavih 2 eura) u restoranu ispod glavne tribine (velika piva 5 eura), pa malo pazarili po F1 Villageu. Ponuda svake godine sve lošija i lošija, jedino je Pirellijev štand bio po ps-u. Paradoks: Renault je imo vrhunski štand, tj. 6-7 auta što serijskih što trkaćih, i jedan bolid mislim iz '08, ali ništa nisu imali od mrčandajza, mater im!

I onda đir okolo u smjeru kazaljke na zidu, do vlaka. Opet propuštamo jedan, dolazimo na zadnji (koji nije 'po rasporedu'). Idemo u hostel, malo smo došli sebi, autom smo do kvarta navigli (tamo su kanali, ko u Amsterdamu, popili piće, pogledali kraj Palermo - Inter (dosta ih je bilo bilo za Palermo, hm...Milanisti Wink), laganini doma. Sutra buđenje, na San Siru smo bili oko 9 (ništa nije radilo). Povratak, stajanje od sat vremena u outletu Palmanova blizu slovenske grane. Objed na Tifonovoj Ravnoj gori, i doma oko 10 navečer. Ybg, opet poslovne obveze nas sprečavaju da ostanemo malo duže. Put nas je po glavi došo oko 500 kn, išli smo cijelo vrijeme autocestom gdje ju je bilo (nije je bilo do Vrgorca, i malo kroz Sloveniju Wink), talijanska cestarina je bila oko 25 eura.

 

+ Jeftina karta, odlična atmosfera, legendarna staza, istrčavanje na istu, moš unijet što oćeš , besplatni vlak, unutra nisu nešto visoke cijene hrane i pića, masu Hrvata.

- Nema ga! U biti ima par sitnica: nije bilo ništa za kupit od Renault lotus GP-a (a imo sam narudžbu), i nije bilo za kupit Honda moto GP kape...i da... bilo je prekratko!

* Pita mene drug: jesi vidio zastave Lige nord ispod podija na proglašenju. Ne, koje su to? - One bijele sa zelenim krugom....szock....- pa to su oni što su čekali sa mnom za uć na stazu, pa su im ovi neki drugi prigovarali (jebali majku, bolje rečen ;).

 

Dogodine opet se nadam Le Mansu ili moto GP-u, ali opet to završi ovako. Hm.

 

 

Dodatna fotogalerija na: http://s192.photobucket.com/albums/z168/zekohonda/monza%20milano%20juventus%20lazio%20felicita%202011/

Posljednja izmjena Utorak, 20 Prosinca 2011 19:28
 

Komentari

Morate biti prijavljeni za slanje komentara i odgovora.
Radim....
Poslano
Nije uspjelo